Crochet Along: af!

Ken je dat gevoel van het laatste hoofdstuk uitlezen van een heel mooi boek?
Zo voelde ik me afgelopen week, toen ik langzaam aan het einde kwam van mijn deken! En nu is hij dan echt af!

20140415-202757.jpg
De deken is ongeveer 1,50 meter bij 1,70 meter. Ik haakte er een rode rand omheen met een laatste witte rand.
Ik begon met de Crochet Along 2014 maar om eerlijk te zijn vond ik het te langzaam gaan. Daarom ben ik overgestapt op As We Go Stripey Blanket.

20140415-203057.jpg
Het formaat van de deken is nu precies goed voor avondjes op de bank. Doordat ik haak katoen heb gebruikt is de deken behoorlijk zwaar. Ik haakte met haaknaald 3,5.

20140415-203211.jpg
Er zitten behoorlijk veel bolletjes katoen in en zo’n 3,5 maand werk. Iedere avond een uurtje toertjes haken. Heerlijk ontspannend.
Hoe moet dat nu verder?
Ik ga op zoek naar een volgend haak project. De blauwe variant ben ik inmiddels gestopt en ik heb stylecraft Special DK in meer kleur bijbesteld.
Iemand een leuke tip voor de volgende deken?

20140415-203415.jpg

20140415-203431.jpg

17 gedachten over “Crochet Along: af!

  1. Waauw, daar ben ik echt jaloers op. Naar aanleiding van de Cal heb ik mijn haaknaald ook boven gehaald. Ik zocht een makkelijk patroon, ben inmiddels aan mijn tweede deken bezig en als deze klaar is, ga ik aan de mooie strependeken beginnen. Al schrikt het zoeken van kleurjes me wel af.

    • Dank je wel! Zal ik je vertellen dat deze deken mijn eerste haak project is?!! Zo zie je maar hoe duidelijk de uitleg is! Voor t uitzoeken van kleuren heeft internet zoals pinterest mij erg geholpen. Google op cal 2013 en kijken welke dekens je aanspreken. Ik vond mijn inspiratie bij Little Woollie en PIP

  2. Pingback: Gehaakte vlaggetjes | Crearies

Plaats een reactie