Knippie zomerbroek

Ze is eigenlijk niet zo weg van broeken, die dochter van mij. Maar ik zag deze in de nieuwe Knippie en hij leek me zo fijn voor de zomer.

20140412-201946.jpg
Ik had nog een stukje stof over van deze jurk van vorig jaar en dat leek me perfect. Luchtige dunne stof met mooie print.
Het originele patroon heeft een verlaagd kruis. Daar ben ik niet zo van dus heb ik op gevoel het kruis iets hoger geknipt.

20140412-202211.jpg

20140412-202258.jpg

20140412-202313.jpg

20140412-202324.jpg
En nu Bellefien online is met voldoende voorraad, kon ik ook voor mezelf weer wat maken. Het werd een t-shirt en maar liefst 4 jurkjes. Hieronder een impressie. De zomerjas voor Fien is t volgende waar ik me op ga storten!

20140412-202518.jpg

6 gedachten over “Knippie zomerbroek

  1. Erg leuk die broek! Heerlijk voor de zomer. Onze middelste is helemaal gek van zulke broeken, dus ik heb hem ook op mijn lijstje staan. Hier wel een met een laag kruis, ik vond dit dan een ‘beschaafde’ versie, haha. Kloppen de maten een beetje?

    • Hoi Renate! Dank voor je reactie! Ja de maat past precies! Mn dochter heeft een wat grotere taille en dus verbreedde ik de tailleband met 2 cm maar verder gewoon patroon gevolgd in maat 110

  2. Hoi, Ook hier zo´n broek gemaakt voor de zomer. Helemaal super.
    Nu ben ik op zoek naar een mooi patroontje voor een jurk voor mezelf. Heb je tips?
    Die paarse met de bloemen lijkt me erg mooi.
    Met vriendelijke groet Caroline

  3. Pingback: Bellefien | Crearies

  4. Pingback: Solis maar dan anders… | Crearies

Geef een reactie

