Kadootje voor jou, kadootje voor mij

Oef wat baal ik als ik geen fijn haakproject heb! Ik heb een uitstapje gemaakt naar sokken breien maar ik kom erop terug: breien is toch lang niet zo fijn als haken vind ik. Ik ben wel bezig aan een gebreide sjaal, die is binnenkort af en dan zal ik hem hier tonen.

Gelukkig zoeken mensen uit mijn omgeving nog wel eens een kraamkadootje en dan haak ik weer een knuffeltje op bestelling. De diertjes hieronder zijn gehaakt met scheepjes catona en de patronen zijn van Pica Pau.

Met scheepjes sweet treat haakte ik een kleine mandala in een ring. Dat was een kadootje voor mezelf, die staat op de piano te shinen. Het patroon vond ik op Pinterest.

Een paar weken terug vulde ik ook een doos vol vlinders voor het ziekenhuis. (waar ik eerder over vertelde. https://crearies.wordpress.com/2022/12/28/vlinders-voor-het-goede-doel/)

Plaats een reactie