Droomdeken Colour Crafter

Zoals beloofd laat ik hier de droomdeken zien die ik maakte in Scheepjes Colour Crafter.Ik koos voor de kleur Goes. Ik gebruikte ongeveer 8 a 9 bollen en mijn deken is 1,40 bij 1,80m.Ik gebruikte dezelfde naalden als in het patroon worden aanbevolen, ookal is het een dunner garen. Hierdoor is de deken heel soepel en zacht. De franje liet ik achterwege. Ik heb nog een bol over dus misschien zet ik ze er nog eens aan. 

Het patroon komt van wolplein en je vind het hier

2 gedachten over “Droomdeken Colour Crafter

  1. hallo.
    Je droomdeken is heel mooi geworden.
    Ik wil het graag maken van dezelfde garen wat jij gebruikt hebt. Mag ik vragen hoe groot is je deken geworden en hoeveel bollen wol je gebruikt hebt?
    met vriendelijke groet, Kinga

Geef een reactie

