Haaienstaart deken

Op pinterest kom je veel zeemeerminnen staart dekens tegen, van stof of gehaakt. Het leek me leuk er eens een te proberen maar dan de haaien variant.

Ik gebruikte Scheepjes Velvet kleur Bergman en had drie bollen nodig. 

Fien mocht af en toe even passen of de deken al lang genoeg werd. Het is een zachte soepele deken geworden en bij de voeten is het een stukje dicht zodat het heerlijk warm is voor je voeten!


Ik had geen patroon en heb de staart ene beetje geimproviseerd naar aanleiding van de plaatjes die ik vond op internet.


De ogen zijn gehaakte rondjes die ik er later op vast maakte.

En dan krijg je zo’n foto opgestuurd van neef met gevoel voor drama. Dat is toch hilarisch!

Een gedachte over “Haaienstaart deken

Geef een reactie

