Auto zwemtas

Na de zomervakantie start hij met zwemles. Ik had het geplastificeerd katoen al een tijdje klaar liggen en nu de zwemtas gemaakt.

  
Doordat wij gaan verbouwen was al mijn stof al ingepakt. Ik kon daardoor geen katoen gebruiken voor de tunnel van het aantrek koord. Ik heb nu daarvoor ook het geplastificeerde katoen gebruikt en dat is wat stug. Hierdoor moet je iets meer kracht zetten om de tas dicht te trekken maar misschien wordt het nog wel soepeler.

  
Aan de binnenkant naaide ik een plastic hoesje voor de zwempas. Ik gebruikte het hoesje van een ziekenhuispasje.

  
Op naar de zwemles! 

Geef een reactie

