Vakantie projectjes

In de vakantie droegen de kids veel zelf gemaakte kleding en ik zelf trouwens ook. (Waar ik eigenlijk nooit over blog, terwijl ik wel degelijk veel kleding maak voor mezelf ook).
Voor haar maakte ik een jump suit uit de knippie van juni/juli 2014. De digitale bloemen tricot kocht ik online bij de stoffenelf.   

 Voor hem maakte ik veel t-shirts maar deze is mijn favoriet vanwege de mooie tijgerprint, ook van stoffenelf. Het patroon komt uit de Ottobre maar ik weer even niet meer welke…  
 Ik begon op vakantie een omslagdoek met Scheepjes Softfun denim in de kleur jade met de graniet steek.  Ik nam ook een aantal lapjes mee voor de Scheepjes Crochet Along 2016. De deken bestaat uit 12 verschillende patroontjes waarvan je er 4 haakt.  Ik haakte er van elk patroon 5 en verzon zelf nog twee patronen erbij zodat ik straks een deken van 70 vierkantjes heb. Ik kan bijna gaan beginnen met joinen…

 
Ik ben ook weer bezig met een nieuwe mochila, maar die liet ik maar even thuis 😉

In verband met de vakantie en een aankomende verbouwing thuis is de webwinkel Bellefien op het moment op een laag pitje. Ik maak voorlopig geen kleding op bestelling en heb in deze vakantie ook nieuwe ideeen op gedaan voor mijn webwinkel en hoe ik verder ga. Maar dat moet nog even wachten tot ik weer werk ruimte heb om aan de slag te gaan! 

Ondertussen dan maar veel haken! En er staan twee stoelen klaar die bekleedt moeten worden😏.

2 gedachten over “Vakantie projectjes

Geef een reactie

