Solis maar dan anders…

Na op verschillende blogs de Solis jurk gezien te hebben van Solifantjes ging ik ook overstag en wilde ik het patroon ook! 

Ik maakte de jurk al een keer volgens het patroon ( waarvan nog geen foto) en dat beviel prima!

Nu wilde ik iets anders doen en besloot in plaats van de nekband twee schouderbandjes kruislings te laten lopen naar de rug. Ik ben blij met het resultaat!   

   Ik gebruikte het patroon ook om een top te maken. Ze draagt hem hier op een korte broek die ik ook zelf maakte. Het patroon dat ik voor het broekje gebruikte is een aangepaste versie van het knippie zomerbroekje dat ik hier al eens gebruikte. De stof van het broekje kocht ik bij de kwantum!  

Geef een reactie

