Summertime Mochila

Nadat ik mijn vorige tas af had gemaakt, moest er natuurlijk snel weer een volgen. Ik herinnerde dat een vriendin al bij de eerste mochilla die ik maakte enthousiast was. Ik vroeg haar of ze t leuk zou vinden als ik er een voor haar zou maken en ze was blij!

Op Pinterest deden we inspiratie op en kocht ik garen in de juiste kleuren.

   

 
Het patroon vond ik in de facebook groep Mochila Patronen. De bodem is ontworpen door Chantal Stevens.

  
De tas kreeg een licht roze voering met een wit lijntje en een ritsvakje. 

  
De band maakte ik met kaartweven.

  
Vrijdag kon ik de tas aan haar geven en ze is er zo blij mee!

  

Een gedachte over “Summertime Mochila

Geef een reactie

