Black&white- mochila

Op pinterest zag ik een mooie mochila tas die ik eens uit wilde proberen. Het patroon was beschikbaar via de facebook groep van mochila patronen.

Zelf hou ik niet zo van zwart en wit maar het beetje roze wat erin zat haalde me over de streep. Een vriendin die wel dol is op zwart wit en grijs kon ik er vast blij mee maken!

  
En ze is er inderdaad blij mee! Achteraf gezien had ik misschien beter creme wit garen kunnen gebruiken, dat had ik zelf mooier gevonden, minder hard. 

   
 
De band is geweven door middel van kaartweven met 28 kaartjes. Het opzetten van de ketting blijf ik een enorme klus vinden, maar eenmaal aan het weven is de band zo klaar. 

  
De tas voerde ik met grijs katoen met witte sterren en ik maakte er een ritsvakje in.

  
Nu ga ik voor de webwinkel http://www.bellefien.nl een aantal kleinere mochila’s maken in vrolijke kleuren.  Zin in! 

Geef een reactie

