Even showen…

Na het vorige platte tasje, waarvan ik achteraf minder enthousiast was over de kleuren, maakte ik nog een plat tasje. Deze keer zette ik een mini ovale bodem op. 

 Op pinterest vond ik deze kleuren combinatie. Ik haakte met goedkoop garen en dat ga ik niet meer doen, het bleef hangen en ik moest kracht zetten en daardoor weer zere vingers als gevolg. Gelukkig is een klein tasje wat sneller klaar!   
Ik naaide er een voering met fluo roze ritsje in. Ik ben blij met het resultaat en deze keer dus ook met de kleurtjes!   

Een gedachte over “Even showen…

Geef een reactie

