Brrrrrr winter setje

Opeens is het koud en gaat de winter dan komen. 

Net op tijd haakte ik een kol en een muts van gekleurd Stylecraft garen. Het is de merry go round strawberry. Ik kocht het een aantal maanden geleden en bleek nu precies te passen bij de perzik oranje winterjas van Fien.

  
Ik maakte voor mezelf onlangs de  Katniss cowl in oud roze. Zo leuk hoe de steken zorgen voor een rekbare ribbel.  

Ik koos deze ribbelsteken ook voor de hoofdband van de muts en de rand van de kol. Verder haakte ik halve stokjes en bovenaan reeg ik het bij elkaar tot een punt en bevestigde daar een pompon.  

Het garen is heerlijk zacht en rekbaar en Fien is er heel blij mee! 

Dit setje ging precies uit 1 bol Stylecraft.    

2 gedachten over “Brrrrrr winter setje

    • Nee ik heb geen patroon. Ik zette 75 lossen op en heb alleen halve stokjes gehaakt. In dr eerste paar rijen voor en achter in gestoken, kijk even voor uitleg hiervan in de link die ik geef van de katniss cowl. Mn dochter is 7 jaar.

Geef een reactie

