Omdat ik het had beloofd…

Van de zomer oefende ik het mochila haken en maakte er een mini tasje mee voor Fien. Fransje vroeg ook om een tasje. Ik had er nog niet zo’n zin in gehad maar nu werd het echt tijd om zijn tasje te maken. Hij koos zelf de kleurtjes en op Pinterest deden we inspiratie op voor een patroontje, dat ik daarna zelf tekende.

  
De bodem keek ik af uit de facebook groep voor Mochila haken.  

 Het koordje maakte ik met de kumihimo schijf.  

 Meneer in pyjama is blij met zijn tasje!

  

Geef een reactie

