Mochila schoudertasje

Als experiment maakte ik een plat tasje met de tapestry haak techniek.

Het was even rottig om de voering erin te zetten maar t lukte na inschakelen van hulp lijn Anne-Marie door haar tip om de rits er met de hand in te naaien.

Nu t tasje klaar is twijfel ik over de kleuren combinatie. Het is het okergeel met bordeaux rood wat het een beetje een stoffige uitstraling geeft heb ik het idee…

Ik ben snel maar weer begonnen aan een platte tas in mint, blauw, roze en rood. Daarnaast had ik Fransje ook altijd nog een mini mochila beloofd. Hij koos deze week zelf de kleurtjes uit! Er zijn in ieder geval altijd projectjes genoeg!

   
   

Geef een reactie

