Lalylala

Voor het eerst haakte ik een Lalylala pop, het patroon kocht ik via etsy. Ik kocht Kira omdat ik de buidel met baby zo lief vond, uiteindelijk heb ik  die deze keer nog niet gemaakt. Ik heb haar een lange staart gegeven.

Ik gebruikte scheepjes stonewashed Blue Apatite.

Het sjaaltje is gebreid van Stylecraft Special DK oud roze. 

Ik merkte dat het haken van deze pop wel weer klachten gaf in mijn vingers en armen dus ik moest steeds kleine stukjes doen en het dan weer even weg leggen.

Voorlopig blijft het dus even bij deze. Ik vind de pop erg leuk geworden! Ik wilde haar voor Fien maken maar ze wilde het niet! Ze vindt het gezichtje gek. Noujaaaaa 

 

4 gedachten over “Lalylala

  1. Pingback: Lalylala Lupo | Crearies

Geef een reactie

