Blue I love you: mochila! 

Weer een gehaakte mochila tas klaar. 

  
Omdat de vorige tas met een lange schouderband niet echt prettig droeg, heb ik deze keer gekozen voor twee kortere hengsels. Niet gehaakt maar gedraaid, met behulp van een reuze kuhimino schijf. Deze knipte ik uit een stuk karton. Ik gebruikte de tutorial van Deligny Creations

  
Het aanrijgkoord maakte ik met een gewone kuhimino schijf. In de tas naaide ik een voering met een binnenzakje met rits. 

  
Deze keer lukte het haakwerk beter dan bij de vorige tas. Ik haakte strakker, zorgde goed voor het aantrekken van de meeloop draden en zo werd de tas een stuk steviger. 

  

Ik ben blij met het resultaat! Ik ga de tas hopelijk veel gebruiken. 

De patronen vond ik op de mochila patronen facebook groep! 

En nu ik dus verslaafd ben… heb ik alweer een nieuw patroon uitgekozen en garen klaar liggen. Snel beginnen, deze keer wordt het een tas die ik maak voor een vriendin…

  

5 gedachten over “Blue I love you: mochila! 

  1. Pingback: Wauw in petrol blauw -mochila tas | Crearies

  2. Pingback: Mochila | (Ik hou zo) van je veel!

    • Hallo Jessica, dankje wel voor t compliment. Nee deze tas is niet te koop. Ik gebruik hem zelf. 😊 er is op facebook een groep voor het maken van mochila tassen. Wie weet kun je daar een oproepje plaatsen wie er een tas voor je wil maken? Bedenk je wel dat er erg veel tijd gaat zitten in het maken van een tas en dat bepaalt ook mede de prijs. Succes!

  3. Pingback: Blauwe tassenband | Crearies

Geef een reactie

