Frozen haarspeldjes

Ons buurmeisje is morgen jarig en compleet idolaat van ‘Frozen’. Als kadootje kocht ik een gouden boekje editie Frozen en haakte daarbij twee haarspeldjes.

Ik gebruikte een patroontje van een sneeuwvlokje met wit garen met glitters en lichtblauw katoen. Ik haakte met naald 2,5 en naaide er een speldje achter. Ik verstevigde het geheel door het in te smeren met mod podge.

   
Verder ben ik aan t haken aan de granny square sunburst deken. Ik gebruik Stylecraft Special DK in de kleur ‘silver’ voor de randen.
Ik heb inmiddels bijna genoeg cirkels! 

   
   

Geef een reactie

