Om weg te geven…

Een tijdje terug haakte ik twee south bay sjaals. Een voor een lieve jarige vriendin, zij kreeg al eerder een kobalt blauwe, en nu wilde ze graag zwart met een witte rand.  Ik gebruikte extra fine garen van de Hema met naald 7. 

 

De andere sjaal was op bestelling in turquoise Yasmina garen van Scheepjeswol, gehaakt met naald 7. Op verzoek haakte ik een zwarte rand. 

  
Na nog wat nieuwe poncho’s voor Bellefien ( de site is vernieuwd! Wat een werk maar ik ben erg tevreden), ben ik nu begonnen aan een leuk project voor al mn restjes garen: een sunburst granny square deken waarvan ik het patroon hier vond. 

  
Ik zal voorlopig nog veel rondjes moeten haken 😉 ik ga eerst maar eens uit van 100 ofzo iets. Ik ben bijna op de helft… 

Geef een reactie

