Trui van papa

Trui van papa werd trui voor Fransje.
Ik gebruikte een deel van een Ottobre patroon die ik gebruikte voor dit vest en legde die over de Mareen van Farbenmix, zodat ik een Raglan mouw kreeg.

2015/01/img_8213.jpg

2015/01/img_8201.jpg
Ik vergiste me helaas in de hals en de breedte van de capuchon. Doordat de stof niet zo heel erg rekt knipte ik namelijk de hals iets wijder. Maar toen bleek de capuchon niet te passen. Ik heb dit opgelost door op de rug wat te sjoemelen door de hals in te nemen met een plooitje en de capuchon iets schuin eraan te zetten. Tadaaa je ziet er niks van 😉

2015/01/img_8214.jpg

Een gedachte over “Trui van papa

Geef een reactie

