Kraamcadeautje

Er is een klein meisje geboren voor wie ik een kraamcadeautje maakte.
Ik haakte het slakje van stip en haak. Het was voor mij de eerste keer dat ik een diertje haakte, oftewel een amigurumi. Het ging me, tegen verwachting, prima af!

Omdat het slakje nu het vullen niet wilde blijven staan, vulde ik een punt van een boterhamzakje met ongekookte rijst, knoopte dit goed dicht en voegde dit kleine zakje toe aan de onderkant van het gevulde slakkenhuis. Nu blijft het slakje keurig staan!

2015/01/img_8177.jpg

2015/01/img_8178.jpg

Voor erbij maakte ik een Bellefientje in maat 62. Voortaan zal ik voor in de webwinkel ook maat 56 en 62 maken. Deze week maakte ik ook al een 56 op bestelling. Wel schattig hoor zo klein!

2015/01/img_8175.jpg

Www.Bellefien.nl

Geef een reactie

