Opnieuw een lova winterjas

Vorig jaar heeft Fien met zoveel plezier de Lova winterjas gedragen van Ki ba doo, dat ik besloot er dit jaar weer 1 te maken.
Deze nickey velours had ik al een tijdje op het oog en op t stoffenspektakel in haarlemmermeer nam ik hem mee.
Ik kocht kobalt blauwe micro peach bij Kleurenmix. Ik combineerde de jas verder met roze/rood gestreept tricot.

IMG_6830.JPG

IMG_6829-0.JPG
Om de zakjes van binnen heerlijk zacht te maken naaide ik ook in t zakje de voering stof.

IMG_6832.JPG

IMG_6831.JPG
De jas is bij de schouders nog wat ruim. Ik koos dan ook een hele maat groter dan ze nu draagt, omdat ik bij de vorige versie vond dat de jas wat klein uitviel.
Maar ze groeit er vanzelf wel in.
Ik haakte er een sjaaltje bij.

IMG_6844.JPG

IMG_6846.JPG

5 gedachten over “Opnieuw een lova winterjas

Geef een reactie

