Zwart met roosjes

Eigenlijk ging ik gewoon op herhaling. Ik maakte de verjaardagsjurk
En dan deze keer met zakjes.
Ik vergat alleen dat de jurk de vorige keer te groot was. Omdat ik hetzelfde (zelf getekende) patroon nam als de vorige keer, viel de jurk ook nu te groot uit.
Oeps…
Dus weer losgehaald aan de achterkant bij de rits. En net als de vorige x was de jurk daarna te strak rond de buik! Aaaah! Dus weer los en opnieuw rits erin en toen was het precies goed.

IMG_5922.JPG
Dit is de eerste keer dat ik een zwarte stof gebruik voor Fien, en ik vind het haar prachtig staan. We zijn nu samen een beetje verliefd op de jurk…

IMG_5937.JPG

IMG_5938.JPG

IMG_5939.JPG

IMG_5940-0.JPG

2 gedachten over “Zwart met roosjes

Geef een reactie

