Kraam kadootjes!

Er is weer een nichtje geboren! Wat een mooi klein meisje erbij. Om de kleine te verwelkomen maakte ik een luier etuitje van t patroon uit B-inspired en ik gebruikte geplastificeerd katoen en een roze kamsnap.

20140525-215927.jpg
( sorry voor slechte foto’s)
Erbij maakte ik een walvis met een muziekje erin. De walvis tekende ik zelf na inspiratie opgedaan te hebben op het internet.

20140525-220038.jpg
De twee trotse zusjes kregen net als de nichtjes die twee maanden terug grote zussen zijn geworden, allebei een muisje in blik.

20140525-220131.jpg
Jaaa want wat ik toen nog niet kon verklappen hier, is dat ik dus een hele muizenfamilie maakte een paar maanden terug…

20140525-220407.jpg

Geef een reactie

