Roze wolk

Voor een zwangere collega maakte ik voor haar kraamverlof dit jurkje.
Maar nu is haar prachtige dochter er dus weer tijd om iets leuks te maken.
Het kaartje gaf genoeg inspiratie!

20140331-194449.jpg
Ik ben op allerlei blogs al leuke wolken kussens tegen gekomen. Dus besloot ik ook een kussen in de vorm van het wolkje op het kaartje te maken. Ik zette er een wit paspel tussen en met flock folie streek ik de naam en de druppels erop. Vandaag het kado kunnen geven en de prachtige dame bewonderd!!!!

20140331-194740.jpg

Een gedachte over “Roze wolk

Geef een reactie

