Superhelden!

Mijn grote neef Mees is vijf jaar geworden! En zoals vijf jarigen doen, is hij net begonnen met zwemles. Als verjaardags kado maakte ik voor hem een zwemtas. Ik vroeg mijn zus wat voor stof ik zou gebruiken en de neef zei: superhelden! Euh…
Twee dagen later vond ik deze fantastische stof met retro feel op facebook bij Stof de Stofkes.

20140329-221356.jpg
Ik gebruikte voor de binnenkant geplastificeerde stof met een donker blauwe ruit. Omdat neef een donker blauwe jas heeft met oranje accenten, zette ik fluo oranje paspel in de onderrand.
Binnenin maakte ik een rits zakje met fluo oranje ritsje voor zijn zwempas.

20140329-221640.jpg
Zo! Nu op naar zn A diploma!

20140329-221839.jpg

2 gedachten over “Superhelden!

Geef een reactie

