Romantisch shirtje

Op de markt kocht ik katoen met digitale print. Vol met roosjes, vogeltjes, hartjes, strikjes, ballerina’s, vlinders, kortom: alles waar echte meisjes meisjes van houden.
Eerst dacht ik aan het maken van een deken voor over haar bed.
Maar bij wijze van experiment heb ik de stof gebruikt om een shirtje mee te maken.
Helaas zijn de foto’s niet zo mooi, onze camera is in reparatie… Dus moet het even met mn telefoon foto’s doen!

20131221-120211.jpg
Omdat de stof niet rekt heb ik hem diagonaal geknipt. Eronder een laagje extra tricot. De rest van t shirt is roze tricot en licht roze boordstof.

20131221-120325.jpg
Op de rug maakte ik een applicatie met behulp van vlieseline die ik vast stikte met dubbele draad en een zig zag steekje.

20131221-120518.jpg

Een gedachte over “Romantisch shirtje

Geef een reactie

