Stiftenrollen

Voor een dochter die dol is op tekenen moest ik ook maar eens een stiftenrol maken. Ik kwam er al veel tegen in de verschillende blogs van mede-creatievelingen.
Uiteindelijk zelf uitgevogeld hoe te maken en hoe groot en welke afstanden te naaien voor tussen de stiften.
Fien gebruikt haar stiftenrol graag. Ik heb er een paar gemaakt totdat ik precies wist hoe het te doen.
Voor Sinterklaas maakte ik er nog eens drie op bestelling. Het is wel een werk zeg, voornamelijk het naaien van de lijntjes naast de stiften pffff
Maar resultaat is leuk geworden en de meisjes zijn er blij mee.

20131202-230312.jpg

20131202-230330.jpg

2 gedachten over “Stiftenrollen

Geef een reactie

