Vooruit… Nog een Sunje dan!

Omdat je soms gewoon erg enthousiast bent over een bepaald patroon… Maak je er gewoon NOG een! Oeps! De Sunje dus van Ki-Ba-Doo.
Mijn dametje kan nu echt de winter wel door!

20131130-103343.jpg
De tricot kocht ik ook op de stoffenbeurs in Amsterdam Noord. Ik maakte deze jurk maar een maatje groter dan deze omdat die best klein uitviel, vind ik. Fien draagt nu 110 en vorige keer maakte ik 110/116. Nu dus maar het jurkje in 122/128 gemaakt. Net als bij de vorige Sunje jurk heb ik de halslijn en capuchon naar eigen smaak aangepast. De mouwen zijn nog wat lang maar voor de rest past deze perfect!

20131130-103656.jpg
Die meid van mij is er echt niet dol op, kleding doorpassen en poseren. Daar komt ma weer aan, zie je haar denken.. Ai. Daarom moet je af en toe maar eens iets anders verzinnen en een gekke foto maken! Het resultaat:

20131130-103833.jpg

2 gedachten over “Vooruit… Nog een Sunje dan!

Geef een reactie

