Nog een ottobre pyjama!

De vorige pyjama viel zo in de smaak, dat er maar snel nog een moest komen. De pyjama moet zo af en toe natuurlijk ook eens in de was he…
Ik gebruikte dezelfde patronen, dat wil zeggen uit de November 2013 Ottobre, voor t shirt de Mr Bear en voor de broek Small John.
Ik gebruikte een auto tricot dat ik kocht laatst in een stoffenwinkel in Alkmaar. De gele boordstof lag eigenlijk klaar voor een capuchon vest voor Fransje, maar he, ik heb vast genoeg.
De effen blauwe tricot is vrij dun en heerlijk zacht. Waardeloos om te naaien maar zit vast heerlijk.

20131126-193104.jpg
Het kruisstuk heb ik binnenstebuiten gelockt met donkerblauw garen en daarna vast gezet met een tweeling naald met geel garen. Op de foto moeilijk te zien maar is leuk geworden.
En nu snurken maar!

20131126-193417.jpg

4 gedachten over “Nog een ottobre pyjama!

  1. Hoi Crearies, wat een leuke blog heb je! Ik ga je volgen 🙂 ik zie dat je dit mooie autostofje in alkmaar gekocht hebt, daar woon ik ook. Kun je me vertelllen welke winkel dit is, dan ga ik van de week eens kijken of hij daar nog is! Alvast bedankt.
    Groet Nynke
    nicebynynke.blogspot.nl

    • Dank je nynke!! Ik was een dagje winkelen in Alkmaar dus weet het adres van de winkel, het was iig niet jan sikkes of stof enzo maar het zat er wel vlakbij. Een kleine winkel in een vrij smalle straat vlakbij de Laat. Ik heb even online gekeken en denk dat het Bottger moet zijn geweest maar weet t niet zeker. Meer stoffenwinkels zijn er toch ook niet in Alkmaar centrum? Ik woon in Amstelveen, hier is er geen een! Zo frustrerend! Succes ermee ik hoop dat je hem kan vinden! Groetjes Arianne

Geef een reactie

