Olifantjes pyjama

Op het stoffen spektakel kwam ik deze olifanten tricot tegen. Aangezien Fransje dol is op olifanten heb ik een halve meter mee genomen. In combinatie met een effen donker blauwe tricot maakte ik een pyjama voor hem.

20131110-220340.jpg
Ik gebruikte uit de Ottobre van november 2013 voor het shirt de ‘mr bear’ en voor de broek: ‘ small john’
In de broek maakte ik geen echte gulp. Op mijn naaimachine helaas geen steek die op een flatlock steek lijkt ter versiering. Dan maar een andere siersteek gekozen met licht blauw garen.

20131110-220726.jpg
Wat een drama was de boord van het shirt!! Ik wilde de boord maken precies zoals Ottobre het uitlegt. Het bleef lubberen. Uiteindelijk op mn eigen manier gedaan. Helaas was de hals daardoor iets te wijd geworden dus je ziet wel dat de stof rimpelt. Maarja voor een pyjama… Ach who cares! Het zijn super gave olifanten! 😉

20131110-220837.jpg

Geef een reactie

