Tote bag grijs/zwart

Mijn vriendinnetje startte een eigen bedrijf! Wauw wat een lef! Ik maakte voor haar een tote bag, deze keer omkeerbaar. Ze wilde graag de combinatie antraciet grijs en muis grijs. Ik vond nergens een mooie combinatie in canvas. Wat frustrerend. Niet op het stoffenspektakel, niet bij webshops. Ik bestelde wel online, maar wat ik kreeg thuis gestuurd was qua kleur echt niet mooi.
Uiteindelijk belandde ik bij de kwantum waar ik zwart canvas vond. Ik kocht een kant en klaar gordijn in antraciet grijs om te verknippen en dat moest het dan maar worden!

20131106-195253.jpg

20131106-195303.jpg
Doordat hij aan beide kanten te dragen is heeft hij geen binnenvak. Maar wel qua kleur dus aan te passen! En er past lekker veel in. Dus kan ze mooi al haar spullen mee nemen op klant gesprekken! Veel plezier ermee Nien!

20131106-195431.jpg

Geef een reactie

