Pimp your shirt!

Gisteren vond ik een leuke tuniek voor Fien bij de Hema. Omdat de shirts van de Hema vrij smal vallen koop ik altijd een maatje groter. Deze dus ook. En toen -eenmaal thuis- zat het voor geen meter. Hals veel te wijd, rare vleermuis mouw…
Omdat ik de print wel leuk vond heb ik de tuniek uit elkaar gehaald en na wat meten en knippen opnieuw in elkaar gezet. Met toevoeging van boordjes in roze boordstof. In de boord van de onderkant maakte ik met de prym tang twee ringetjes en reeg er een knal roze koordje door.
Tadaaaa!

20131103-160805.jpg

20131103-214048.jpg

Geef een reactie

