Zwemtas

Fien gaat op zwemles!
Op het stoffen spektakel in de Haarlemmermeer kocht ik twee halve meters geplastificeerd stenzo katoen.
Na een tijdje internet afgezocht te hebben wist ik hoe te beginnen.

20131030-204322.jpg
Ik maakte de voering ook van geplastificeerd stenzo zodat t natte badpakje gewoon na de les in de tas kan.

Het koord kocht ik bij de bouwmarkt. Eerst had ik de tunnel bovenin ook van hetzelfde materiaal, maar toen bleek het moeilijk om de tas aan te trekken zodat hij sluit.
Daarom dat weer los gehaald en gewoon katoen gebruikt.

20131030-204400.jpg
De grote applicatie kreeg ik al een tijdje terug kado van Anne-Marie, zij kocht hem volgens mij bij de Xenos.
Fien is erg blij met haar tas! Ik heb voor mezelf een patroontje gemaakt zodat ik er nog eens een kan maken om kado te geven.

20131030-204609.jpg

2 gedachten over “Zwemtas

  1. Wat een ontzettend leuke zwemtas!! Zoiets zou ik ook graag voor mijn dochter willen maken! Heb je misschien ergens een link naar het patroon? Alvast bedankt voor je reactie!

Geef een reactie

