Stoere ridder

Mijn kleine grote vriend is onlangs 5 jaar geworden! Ik heb voor hem een ridderpak gemaakt naar aanleiding van deze uitleg eloleo

Ik gebruikte blauw velours, rood katoen en rood bias. De print maakte ik met flock folie. Ik heb wel een stuk van de lengte afgehaald omdat het naar mijn idee iets te lang werd.

Hij heeft het pak niet meer uitgetrokken en het zou me niks verbazen als hij er vannacht in slaapt 🙂

20131025-195110.jpg

20131025-195126.jpg

Een gedachte over “Stoere ridder

  1. Pingback: Ridder op herhaling | Crearies

Geef een reactie

