Petit pan overhemdjes

Voor de zoons van een vriendin overhemdjes gemaakt voor hun beide verjaardagen. Eindeloos zitten turen naar online te bestellen petit pan stofjes. Pffff ik zie verschillende bloggers die van alles maken en ook weg geven van petit pan, maar ik vind ze niet goedkoop hoor! Door de prijs ervan blokkeer ik een beetje bij t bestellen…. Welke is de mooiste?!!
Uiteindelijk de Helium Rouge gekozen en Sioux Turqouise. Erg blij met mn keuze. T eerste overhemdje is maat 110 en de blauwe is 92. Ik heb weer t patroon Happy Madras gebruikt uit Ottobre 3/2012.
Ohja! En de knoopjes zijn kamsnaps! voor mijn verjaardag een tang gekregen met veeeeel knoopjes in alle kleuren van de regenboog. Geweldig!

20131001-150044.jpg

20131001-150055.jpg

20131001-150110.jpg

Geef een reactie

