Roze roze roze

Op bestelling naaien vind ik best spannend! Past het wel en zullen ze het mooi vinden?
Op mijn blog berichtte ik vorig jaar over een zomerjurkje. Deze:
zomerjurk
De dochter van een vriendin zag deze jurk en was verliefd!
Ik had geen patroon ervan in haar maat en na even door vragen bleek het waarschijnlijk de stof die haar zo aansprak. Ze wilde een echte meisje-meisje prinsessenjurk!
Dus dat is het geworden! Ik gebruikte de Halima top en zette daar twee rokken aan, waarvan de bovenste een schort is dat open hangt aan de achterkant. Het schortje heeft een ophaaltje aan de voorkant met een strikje, dat ik expres in de naad maakte zodat het er ook uit kan, mocht de dame in kwestie het toch niet mooi vinden. Beide rokken zijn wijd want dat zwiert en draait zo fijn!
Gelukkig past de jurk en is ze er blij mee! Een feestjurk voor een bijzondere gelegenheid wanneer ze even helemaal roze roze roze kan zijn!
Dit weekend was er zo’n gelegenheid en vandaag kreeg ik de foto toegestuurd. Dus tadaaaa!

20130923-194849.jpg

20130923-194902.jpg

Een gedachte over “Roze roze roze

Geef een reactie

