Theepotjes tas

Jaaaa ik heb er nu ook een!

20130913-165032.jpg
Weer een combinatie katoen/linnen, gekocht bij vanmarieke
De witte en de petrol stof is canvas.
Het paspelband maakte ik zelf van witte canvas en koord

20130913-165148.jpg
De voering maakte ik van een blauw/wit geruit katoen en ik maakte er een binnenzak in.

20130913-165242.jpg
Ik verstevigde zowel de buitenstof als de voering met extra stevige vlieseline.
Omdat ik twijfelde of de geruite stof niet iets teveel van t goede was, maakte ik aan de bovenkant van de voering een rand witte canvas.

20130913-165412.jpg
Ik ben er heel blij mee, de stof is zo mooi!!!

Een gedachte over “Theepotjes tas

Geef een reactie

