Tassen!

Voor het eerst heb ik me aan een tas gewaagd. En het werden er twee. Om kado te geven aan twee dierbare vriendinnen.

20130907-084301.jpg
Ik maakte gebruik van deze tutorial: dana made it Tote Bag
Ik vind haar roze met wit en oranje versie overigens ook geweldig!
Ik bestelde de stof bij vanmarieke en voor de groene tas koos ik Echino Birds Green, een stevige stof van katoen en linnen.
Voor de blauwe koos ik biologisch katoen van Rob Bancroft Seaweed Teal.
Ik verstevigde zowel de buitenstof als de voering met extra stevige vlieseline.

20130907-084601.jpg

20130907-084615.jpg
Ik maakte in beide tassen een binnenzakje voor sleutels en telefoon.
De witte en blauwe stof is canvas.

20130907-084714.jpg
Ik maakte voor allebei een bijpassend etui, en gebruikte daarvoor de uitleg van spiegelstiksels

20130907-084900.jpg
Ik hoop dat ze er veel plezier van zullen hebben!
En ik? Nu wil ik er ook een!!! De stof ligt al klaar…

3 gedachten over “Tassen!

Geef een reactie

