Give away!

Mijn naaimachine staat op zolder. Daar heb ik een fijne werkplek met alles wat ik nodig heb voor mn projectjes en mn stoffenvoorraad, stoffenresten, patronen, half afgemaakte knipsels en proefprojectjes en zo nog meer…
Ja dat slibt aardig dicht!

Bij het opruimen vond ik een wikkelrokje, dat ik uitprobeerde zonder patroon. Toen ik in de gaten had hoe ik t moest maken, gooide ik het probeersel in een hoek en daar bleef het liggen. Totdat ik het vond en -ondanks dat het mijn Fien inmiddels te klein is- maakte ik het af.

En nu geef ik het dus weg!
Het rokje is niet perfect maar ik maak er vast een klein meisje blij mee!
Het is ongeveer maat 98/104.

Wat moet je doen om kans te maken op dit rokje?
Laat een berichtje achter op mijn site en meld je aan om mij te volgen via de Volg Mij knop op mijn site of via Bloglovin. Bestaande volgers kunnen ook gewoon mee doen!
Op 1 september ben ik jarig en verloot ik het rokje.

20130811-213003.jpg

En ach weet je wat: voor wie geen kleine meisjes heeft of kent in die maat, geef ik ook gewoon een etuitje weg! Deze of een andere! Laat maar weten wat je het liefste wil: rokje of etui!

20130811-213129.jpg

Follow my blog with Bloglovin

13 gedachten over “Give away!

  1. Hoi hoi ook hier een enthousiaste moeder van een dochter van drie met maatje 98/ 104 en een dochter van
    5 1/2 jaar.
    Leuke blog trouwens Isabelle heeft niets teveel gezegd 🙂 Ik heb inmiddels ook een aantal leuke jurken gemaakt. Veel van je stofjes herken ik dan ook .
    Grt Danielle

  2. Lieve Arie, wat een goed plan! Ik zag mijn buurmeisje al in het rokje zwieren, maar ik zie dat er heel veel andere gegadigden zijn met meisje in de eerstelijn 😉 Mag ik opteren voor de etui?

  3. Viavia hier terecht gekomen en wat een mooie dingen maak je! Val ik toevallig in de give away, mijn oudste dochter heeft ook precies maat 98/104 en ik vind het echt een kei tof rokje! Dus ik waag een kansje!

  4. Het rokje is geweldig!! Wat een leuke stijl laat je zien op jouw blog! Ga zo door en natuurlijk maak ik ook graag kans op dit unieke rokje 😉 Groetjes!

  5. Wat een leuk rokje. Mijn kleine meid van 1 jaar moet er nog in groeien, maar dan kan ik kijken hoe ik zelf zo’n leuk rokje kan maken. De etui is ook geweldig.

Geef een reactie

