Vogeltjes!

Dit jurkje heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar nog niet eerder hier laten zien.
De vogeltjes stof kocht ik eens een keer op een stoffenbeurs, geen idee meer waar en wanneer. Het is zo’n printje dat in je kast blijft liggen want heel mooi maar ook druk en onhandig met al die streepjes!

Maar nu kwam hij goed van pas!
Dit jurkje is weer een combinatie van twee farbenmix patronen. Blijkbaar ben ik van de eigenwijze soort!

Hier gebruikte ik de top van de Ventura, en de rokdelen van de Elodie, waarbij ik het smalle gedeelte weg liet.

En zo kwam er weer een jurkje om eindeloos in te dansen en rondjes te draaien!

20130808-221141.jpg

Geef een reactie

