Bijna jarig!

Fien en Fransje zijn vlak na elkaar jarig. Omdat er voor Fien al een echte verkaardagsfeest jurk klaar hangt ( blog volgt!) wilde ik voor Fransje ook wat feestelijks maken.
Ik koos voor het overhemdje Happy Madras uit de Ottobre 3/2012 en maakte hem van een dunne katoen met Petrol/zee groene print.
Toen begon het twijfelen… Zal ik voor wit paspel gaan of voor een gekke opvallende kleur? Mmmm wit is mooi en fris maar misschien voor de hand liggend..
Even mn vriendin Anne-Marie ans geflans gevraagd en samen waren we het erover eens: geel moest het worden!
Het zakje erop heb ik zelf toegevoegd.

Omdat ik waardeloos ben in knoopsgaatjes maakte ik het mezelf makkelijk met Prym knoopjes.

Nog een paar nachtjes slapen tot het feestje….

20130730-094857.jpg

20130811-005642.jpg

2 gedachten over “Bijna jarig!

  1. Pingback: Als een raket! | An's geflans

Geef een reactie

