Dino speelkleed

Voor mijn neefje maakte ik een speelkleed voor al zijn dieren en dinosaurussen. Het is een kleed dat je aan kunt snoeren met een touw tot een tas. Zo kan hij al zijn dieren erin opbergen en de tas ook mee nemen als hij ergens anders gaat spelen.
Eerst had ik het touw door een tunnel gehaald helemaal rondom het kleed, maar eenmaal aangesnoerd wilde de tas niet sluiten. Daarom heb ik er maar lussen op genaaid en hier het koord doorheen gedaan.
Aan de buitenkant heb ik vier dino’s gemaakt. Op het kleed zelf heb ik twee holletjes gemaakt om de dieren in te verstoppen en een ‘gebergte’.
Om het verjaardagskado compleet te maken maakte ik een dino t shirt met flock folie.
dino collage<a
mees op het kleed

Geef een reactie

