Nieuwe projectjes op stapel….

Onlangs naar het stoffenspektakel geweest in Haarlemmermeer en even goed ingeslagen! Het was gezellig want een vriendin ging mee om tricot uit te kiezen voor een verjaardagsjurk die ik voor haar ga maken, de Burda 7828.
Ook kwam een andere vriendin stoffen ‘snuisteren’, samen met haar prachtige zoontje van toen 3 weken oud.
Twee andere vriendinnen liepen ook rond, het was een sociale aangelegenheid haha.
Hier zie je het grootste deel van mijn aankopen, van die mooie kleuren krijg ik zoveel zin om te beginnen!
Wat ik ga maken?
In ieder geval 3 keer de Halima van Farbenmix, waarschijnlijk een zomerjurkje uit de Ottobre van zomer vorig jaar, een overhemdje voor Fransje, en een zomerjas voor Fien: de Roos 5006.
Maar eerst verder aan een andere zomerjas voor Fien, waarvan ik het patroon zelf heb gemaakt, naar aanleiding van haar zomerjas van vorig jaar…
wordt vervolgd!
stapel

2 gedachten over “Nieuwe projectjes op stapel….

  1. Hey Arianne! Ik heb je niet gezien op de stoffenspektakel! Ik was er ook met twee vriendinnen ;). Heb alleen niet zoveel stoffen als jij gekocht haha.
    Liefs, Stefanie

Geef een reactie

