Ruilen!

Annemarie haakte voor haar dochter een leuke Hello Kitty muts. Nou heb ik een dochter die Hello Kitty ook leuk vindt, maar ben ik zelf niet handig met de haaknaald..

Dat werd een ruil! Annemarie wilde voor haar dochter wel een leuk rokje in de kleur petrol.

Ik had net voor Fien dit rokje gemaakt, van een petrol tricot. Ik maakte er eentje bij en maakte hem ietsje korter. Ik heb voor dit rokje geen patroon gebruikt. In de taille zit een knoopsgaten elastiek dus qua maat is het rokje makkelijk aan te passen.

 

Een paar dagen later hadden we allebei een leuk pakketje in de bus en twee blije meiden!

(Klik op de foto voor grotere weergave)

Geef een reactie

