Blog geopend!

Hoi allemaal!

Leuk dat je mijn blog bezoekt!

Hier komen binnenkort mijn freubels en frutsels op te staan , voor wie het leuk vindt.

In het verleden heb ik veel geschilderd (zie ook http://www.ariannebrandes.nl) maar tegenwoordig zit ik meer achter de naaimachine met allerlei leuke projecten voor mezelf, voor vrienden,of voor mijn kinderen, die ik op de blog maar even Fien en Fransje heb genoemd.

Ik gebruik mijn blog voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat ik heb gemaakt, maar ook voor diegenen die op zoek zijn naar hetzelfde patroon, een tutorial of een tip of voorbeeld.

Je kunt mijn blog volgen en aan de rechterkant (internetversie)  of onderin (smartphone versie)  je naam invullen zodat je bij een nieuw blogje van mij een bericht krijg in je mailbox.

En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jullie reacties, evt tips of aanvullingen op wat ik in mijn blog laat zien.

Groetjes, Arianne

 

Geef een reactie

